کد قالب کانون جوان فاقد امید نمی تواند انقلابی باشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کانون فرهنگی وهنری کریم اهل بیت شهر سلامی و آدرس kanoonemamhassan24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 384
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 384
بازدید ماه : 612
بازدید کل : 153268
تعداد مطالب : 2266
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نویسنده : مهدی احمدی واکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1402

جوان فاقد امید نمی تواند انقلابی باشد

 
 

حجت الاسلام مجتبی سلوك اظهار داشت: متاسفانه در بسیاری از بزنگاه های كشور در چهل سال اخیر مسئولین كشور به جوانان ایرانی اعتماد نداشتند.

برنامه گفت و گوی اجتماعی با موضوع انقلاب اسلامی و نقش جوانان، با حضور حجت الاسلام مجتبی سلوك (مدرس حوزه) و مجید اسماعیل نیا (پژوهشگر) از شبكه رادیویی گفت و گو روی آنتن رفت.

در این برنامه حجت الاسلام مجتبی سلوك با اشاره به این كه انقلاب در حركت و جوشش معنی می گیرد، گفت: بیشترین حركت و جوشش در كشور همیشه در دسته جوانان به چشم می خورد.

وی با اشاره به این كه جوانان مثالی از بهار در میان فصل های مختلف سال هستند، اظهار داشت: افراد جوان همیشه در اوج حیات و تقلا قرار دارد.

این مدرس حوزه با اشاره به این كه انقلاب اسلامی ایران توسط افرادی در اوج جوانی به راه افتاده است، عنوان كرد: حركت اصلی انقلاب اسلامی ایران به دست جوانان ایران رقم خورده است، در حالی كه بسیاری از بزرگان كشور انقلاب اسلامی ایران را هدایت كرده اند.

وی با اشاره به این كه انقلاب اسلامی هنوز در جریان است، تصریح كرد: بدون شك تا زمانی كه جوانان ایران كشور در حال كار و فعالیت هستند انقلاب اسلامی نیز در جریان و پویایی خواهد بود.
حجت الاسلام مجتبی سلوك افزود: در زمانی كه جوان از حركت بایستد و به فرمایش مقام معظم رهبری دچار آفت شود، انقلاب نیز از حركت خواهد ایستاد.

وی با اشاره به پایداری مردم در حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی ایران، عنوان كرد: متاسفانه در بسیاری از بزنگاه های كشور در چهل سال اخیر مسئولین كشور به جوانان ایرانی اعتماد نداشتند.

این مدرس حوزه افزود: میانگین سنی دو دولت اخیر همچنان در رقم حدود ۶۰ سال قرار دارد، بر همین اساس می توان فهمید كه قشر جوان جایگاهی خوبی در حوزه های متعدد مدیریتی كشور ندارد.

وی با اشاره به توجه وزارت خانه های مختلف به جوانان، تصریح كرد: وزارت ورزش در سال های گذشته واژه جوانان را به همراه داشت، اما در حال حاضر این وزارت خانه نیز فقط با عنوان ورزش فعالیت می كند.

حجت الاسلام مجتبی سلوك با بیان این كه جوان فاقد امید نمی تواند انقلابی باشد، عنوان كرد: مقام معظم رهبری در خصوص امید در جوانان می فرمایند كه انقلابی بودن همیشه در خلاف مایوس بودن قرار دارد.

وی افزود: در بسیاری از مواقع جوانان فعال ایرانی از بی توجهی بودن و سایر نهادهای مختلف ناراضی هستند، به عبارت دیگر اكثر جوانان در حوزه فعالیت های خود مورد بی توجهی واقع شده اند.

در ادامه برنامه گفت و گوی اجتماعی از شبكه رادیویی گفت و گو مجید اسماعیل نیا با اشاره به مقایسه میزان تعامل رژیم پهلوی و جمهوری اسلامی ایران با جوانان ایرانی، گفت: نادیده گرفته شدن توانایی جوانان از جمله مهم ترین برنامه های رژیم پهلوی بود، به طوری كه این رژیم قصد داشت تا جوانان را به سمت فساد گرایش دهد.

وی افزود: رژیم پهلوی می دانست كه جوانان در صورت داشتن فرصت و زمینه فعالیت حتما با حكومت مقابله خواهند كرد.

این پژوهشگر ایرانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص موتور محرك انقلاب اسلامی، عنوان كرد: جوانان مهم ترین موتور محرك انقلاب اسلامی ایران بودند.

وی با اشاره به میزان استفاده كشور از جوانان ایرانی، تصریح كرد: بسیاری از جوانان كشور سرمایه های ایران و انقلاب اسلامی هستند.

مجید اسماعیل نیا با اشاره به صدر اسلام و تعامل جوانان با پیامبر اسلام(ص) ، اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) در دوران صدر اسلام در بسیاری از مواقع از نیرو و ظرفیت جوانان بهره گیری می كردند.

 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: جوان شناسی